Turbo boost 3.

Edzésinformációk

26:43 perc
Közepes
250 - 300 CAL
Kedvencekhez
Eszközök: 2db egykezes súlyzó, Fitnesz szőnyeg
Helyettesítő eszköz: Törölköző, vizes palack

Az edzésről

A köredzés egy haladó formáját találhatod itt, ebben a videóban. Intenzitásban, gyakorlataiban abszolút megfelelő nagyságú kihívást hoz, melyet teljesítve egy jobb közérzetet és számtalan javuló egészségügyi mutatót tudhatsz magadénak.

Az edzésben közreműködő személyek

Szalka Andrea

Köredzés

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzünk egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is. Ha minden előírt gyakorlatból megvan az 1 kör, akkor jöhet a rövid pihenés (bár el is lehet hagyni, ha más-más izomcsoport dolgozik), és jöhet a következő kör.