Turbo boost 2.

Edzésinformációk

26:27 perc
Közepes
250 - 300 CAL
Kedvencekhez
Eszközök: 2db egykezes súlyzó, Fitnesz szőnyeg
Helyettesítő eszköz: Törölköző, vizes palack 2db

Az edzésről

Ez a felosztás sokak kedvenc edzésformája, hisz rövid terhelési szakaszokkal dolgozva rávesz arra, tényleg kihozd a maximumot magadból azalatt a pár másodperc alatt, majd újra töltődve folytasd a következő gyakorlattal. Az edzés teljes testre irányul, és egész biztos kedvedre való lesz.

Az edzésben közreműködő személyek

Szalka Andrea

Köredzés

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzünk egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is. Ha minden előírt gyakorlatból megvan az 1 kör, akkor jöhet a rövid pihenés (bár el is lehet hagyni, ha más-más izomcsoport dolgozik), és jöhet a következő kör.