TestKovács

Edzésinformációk

40:13 perc
Nehéz
260 - 360 CAL
Kedvencekhez
Eszközök: Fitnesz szőnyeg
Helyettesítő eszköz: Törölköző

Az edzésről

A köredzés manapság nem véletlenül igencsak felkapott edzésforma. A pihenő és terhelési szakaszok váltakozásával, valamint a gyakorlatok jó megválasztásával kihozza teljesítőképességünk legjobbikát belőlünk, főként akkor ha ehhez egy kemény edző is társul. Egységnyi idő ráfordítással itt ezen a tréningen maximalizálhatod energiafelhasználásod!

Az edzésben közreműködő személyek

Nem lesz egyszerű, de ezt Attila nem is ígéri. Férfiak is kipróbálhatják.

Köredzés

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzünk egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is. Ha minden előírt gyakorlatból megvan az 1 kör, akkor jöhet a rövid pihenés (bár el is lehet hagyni, ha más-más izomcsoport dolgozik), és jöhet a következő kör.