Köredzés extra

Edzésinformációk

43:22 perc
Közepes
250 - 360 CAL
Kedvencekhez
Eszközök: 2db egykezes súlyzó, Gumikötél, Fitnesz szőnyeg
Helyettesítő eszköz: 2db vizes palack, törölköző, kötél nélkül is elvégezhetőek a gyakorlatok

Az edzésről

Közel 15 gyakorlat 3 körben. A változatosság, magas energiafelhasználás, másnapi izomláz garantált ezzel a gyakorlatsorral. Ha intenzitásra és hatékonyságra vágysz, vágj bele!

Az edzésben közreműködő személyek

Kovács Debora

Köredzés

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetében. Köredzésnél többféle gyakorlatból végzünk egymás után pihenő nélkül 1-1 sorozatot. Az intenzitás növelése érdekében 1-1 sorozat lehet aerob jellegű gyakorlat, akár magas intenzitású is. Ha minden előírt gyakorlatból megvan az 1 kör, akkor jöhet a rövid pihenés (bár el is lehet hagyni, ha más-más izomcsoport dolgozik), és jöhet a következő kör.