Regisztrálj69449regisztrált tag
HírekVissza
Nyaralás alatt is maradj formában!

A várva várt utazásra készülve mindent beleadtál, hogy jól mutass a fürdőruhádban, de a nyaraláson már jöhet a lángos, a hamburger és a parton heverészés végtelenítve? Életmódcoach szakértőnk tippjei segítenek, hogy ne kússzanak rád vissza villámgyorsan a kilók.

Csomagolj sportosan!

Inkább vigyél egy pár szandállal kevesebbet, de legyen nálad néhány olyan dolgot, amelyek itthon nélkülözhetetlen tartozékai voltak a fitnesz-életmódodnak. A tornacipőd és egy sportmelltartó nem foglalnak sok helyet a bőröndben, és így már nem lehet kifogásod a helyi sportprogramoktól való távolmaradásra. Már azzal is sokat teszel az alakodért, ha beiktatsz napi fél óra flott tempójú sétát.

 

Kontrolláld a kaját!

A szállodák pazar svédasztalai túlevésre csábítanak, de mivel szerencsére elég nagy a választék, csupán egy kis odafigyelés kell ahhoz, hogy jól válogasd össze a reggelidet, és ne rontsa el a habzsolás az egész napodat. Soha ne szedj óriási halmokat, inkább térj vissza többször kisebb adagokért! Próbálj meg lassan, nem kapkodva étkezni, így a mennyiségeket is jobban tudod kontrollálni. Ne feledd, a jóllakottság érzet csak negyed órával az étkezés befejezése után jelentkezik!

 

Maradj lendületben!

Senki nem hajlandó aktivitásra bírni a testét rajtad kívül? Hol itt a gond? Vond ki magad a lustálkodásból, például a FitVideoval bárhol és bármikor edzhetsz, ha pedig sehogy sem tudsz egy kis nyugit nyerni magadnak, kereshetsz a környéken más sportprogramokat. Az intenzív sétákhoz még eszköz sem kell.  Az azonban fontos, hogy ne a legnagyobb kánikulában vágj bele, hanem inkább a reggeli vagy késődélutáni órákban.

 

Vigyél alakkövető göncöket!

Egyszerű, de nagyon hasznos praktika! Felejtsd el a bő, kajakihágásokat elrejtő cuccokat, és csomagolj minél több szűkebb fazonú toppot, nadrágot, alakkövető nyári ruhákat magadnak. Ezek tutira emlékeztetnek majd arra, hogy ne lőj túl a célon! Gondolj arra, mennyi erőfeszítésedbe került jobb formába lendülni! Ugye, nem szeretnéd előröl kezdeni az egészet?

 

Tervezz előre!

Tájékozódj a nyaralóhely és a környék programlehetőségeiről. Írd le magadnak, mit szeretnél feltétlen megnézni, bebarangolni, és már a megérkezés után érdeklődj utána a lehetőségeknek. Ha tudod, milyen programok várnak rád, jobban fel tudsz készülni kajafronton is, és jobban látod azt is, mikor tudsz beiktatni egy kis mozgást. 

 

Azért ne légy túl szigorú sem…

A világért sem biztatnálak arra, hogy a jól megérdemelt pihenésed alatt vond meg a fagyit vagy a gofrit magadtól. De a nasizást inkább közvetlenül a főétkezések utánra időzítsd, mintsem önálló étkezések legyenek, és mielőtt választanál, mindig mérlegelj egy picit. Duplacsokis fagyi helyett időnként jobban csúszik a szorbet, süti helyett a teljes kiőrlésű keksz, cukros üdítők vagy óriási jeges kávé helyett a hűvös tejes turmix. Mindig van jobb választás, és a szabid végén tutira érzed majd, hogy megérte tudatosnak maradnod.

 

                                                                                                                                Bakos Zsuzsi

                                                                                                                                életmódcoach

 

Szerezd be valamelyik étrenddel összekötött programunkat és használd 1 évig! 30 és 90 napos étrendet használhatsz 1 éven keresztül, attól függ, melyik tagságunkat választod. 

 

Kattints ide és tudd meg a részleteket!