Regisztrálj69312regisztrált tag
HírekVissza
Hogyan vedd rá magad az edzésre, ha fáradt vagy?

Minden porcikád pihenésért kiált, ezért hajlasz rá, hogy kihagyod a mai mozgást. De így meg a bűntudat nem hagy nyugodni. Inkább pörögj fel gyorsan, meglátod, megéri!

Egy okot máris mondunk, miért ne hagyd ilyenkor, hogy legyőzzön a fáradtság: az edzés fokozza az energiaszintet, és hozzásegít a pihentetőbb alváshoz. Ezért mielőtt bedobnád a törölközőt, gondold át, inkább hogyan dobd fel magad gyorsan. Nekünk van pár ötletünk.

 

Kortyolj zöldteát!

Nagy mennyiségű C-, D-, K- és B2-vitamin található benne, ezáltal erősíti az immunrendszert és elűzi fáradtságot. Koffein ugyan kevesebb van benne, mint a kávéban, és lassabban is szívódik fel a szervezetedben - emiatt nem kell attól tartanod, hogy idegességet vagy szívdobogást okoz. Igyál egy csészényit edzés előtt fél órával!

 

Zene füleidnek

Az edzésnél is plusz hajtóerőt jelent, ha a kedvenc számaidra mozogsz, mivel ezek a testi funkcióidra is hatnak: változik a szívritmus és a vérnyomás, oldódik a feszültség. Persze ilyenkor a pörgősebb számok közül válassz és meglátod, máris minden akadály kisebbnek tűnik.

 

Mantrázz!

Jöhet egy kis elmetorna? Emlékeztesd magad, hogy miért fontos neked, hogy rendszeresen mozogj! A legjobb, ha a célodat elmantrázod magadban néhányszor a tükör előtt állva, mert hidd el, varázsütésre motiváltabbnak fogod érezni magad.

 

Sétálj egyet!

Ha egész nap egy irodában ülsz, vagy ki sem moccansz otthon a négy fal közül, persze, hogy könnyű bepunnyadni. Tegyél egy rövid sétát a friss levegőn, ami beindítja a vérkeringést, kitisztítja a fejed és felpörget annyira, hogy megérezd magadban az erőt az edzéshez.

 

Fitspiration

Extra energialöketet kaphatsz attól is, ha gyorsan megnézed a kedvenc életmódbloggered utolsó posztjait. Biztos, hogy neki is vannak nehéz napjai, de ahhoz, hogy mások példaképe legyen, megtanult már túllendülni ezeken. Téged sem győzhet le a fáradtság!

 

Könnyített verzió

Napok óta kimerültnek érzed magad? Így is élvezheted az edzés energiafokozó hatását, de ilyenkor ne az intenzívebb programokra essen a választásod. Most nem az a cél, hogy széthajtsd magad, hanem hogy átmozgasd magad, és tegyél a testedért!

 

+ 1 tipp: Aludj a diétádért!

Amikor túl keveset alszol, kevesebb leptin hormon termelődik a szervezetedben, ezért jobban kívánhatod az édességet. Vagyis a fáradtság nem csak az edzéskedvedet csökkenti, de visszavetheti a diétád sikerét is. Ezért is érdemes arra törekedned, hogy minél többször kialudd magad!

 

Megszabadulnál a felesleges kilóidtól?

Izmosodnál, vagy szeretnél igazi bikiniformát nyárra?

Visszanyernéd az alakodat a szülés után?

 

Vagy egyszerűen csak szeretnéd a mozgást megint a mindennapjaid részévé tenni?

Jó lenne, ha bármilyen ruhát felvehetnél, és végre jól éreznéd magad a bőrödben?