Regisztrálj69404regisztrált tag
HírekVissza
6 szuper képesség a fogyáshoz

Ha te is szeretnéd sportosabbra formálni a tested és a gondolkodásod, tanulj a profik mentális trükkjeiből! Már néhány apró változtatással közelebb kerülhetsz a sikerhez.

1. Maradj fókuszban!

Jó volna önmagaddal is foglalkozni, de annyi mindenre kell az idő? A sportban kiemelt fontosságú a koncentrált figyelem, ami azt jelenti, hogy minden mást kizárva egyidejűleg egyetlen dologra összpontosítasz és nem csapongsz a gondolatok és a teendők között. Ha napközben is koncentráltan végzed a feladataidat, több időt marad a tornára is és azon sem kell kattognod, mennyi mindent hagytál félbe.

 

2. Lásd meg a lehetőségeket!

Sokszor mondom viccesen, hogy életmódcoachként a kifogásokból már akár disszertációt is írhatnék, annyi variációjukat hallottam már olyan emberektől, akik váltig állították, hogy tenni akarnak valamit, aztán mégse tettek. De volt még egy közös dolog bennük: az életmódváltást inkább szomorú kötelességnek fogták fel, mint lehetőségnek. A kifogást keresni sem kell, az terem minden bokorban. Viszont ha úgy tekintesz a tested formálására, mint egy csodálatos lehetőségre, ami által jobban érezheted magad a bőrödben, az már fél siker.

 

3. Lépj ki a komfortzónádból!

Milyenek azok a karakterek, akik annyira elvarázsolnak a filmvásznon? Biztos vagyok benne, hogy ha csak ülnének és csipszet eszegetnének, nagyon hamar átkapcsolnál egy másik csatornára. Az igazi hősök, akikből egyszer példakép lesz, egyszer biztos elbuknak. Kicsit sajnálgatják magukat, aztán felállnak és folytatják tovább. Mindannyiunkban él egy kényelmes belső szabotőr, aki tesz arról, hogy kényelmesen a komfortzónádon belül maradj. Ahhoz, hogy elhallgattasd, két dolgot kell tenned: bármilyen ismeretlen terepre is merészkedsz a változásod érdekében: próbálj meg élvezni, amit csinálsz. De már az erőd megtapasztalásától is sokkal elszántabbnak érzed majd magad.

 

4. Legyél tudatos!

Talán neked is feltűnt már, hogy a sportolók a fontos versenyek, a döntő pillanatok előtt gyakran önmagukban beszélnek, így erősítik magukat. Nincs kedved az edzéshez, inkább lehuppannál a kedvenc sorozatod elé és befalnál egy zacskó kekszet? Mielőtt megtennéd, hunyd be a szemed és futtasd le, milyen lesz, ha az edzést sikeresen végigcsinálod. Figyelj arra, miket gondolsz a mozgással kapcsolatban és hogyan próbálod magad lebeszélni. Ha elcsíped a pillanatot, adj magadnak tudatos megerősítéseket: „Szuperül érzem majd magam utána.” „Minden tornával töltött perc közelebb visz a célomhoz.”

 

5. Kezeld jól a stresszt!

Leszív vagy inkább ösztönöz a feszültség? Próbálj úgy gondolni a stresszre, a bosszúságokra, hogy ezek is nagyobb teljesítményre sarkallnak. Edzéssel egyébként is szuperül oldhatod a feszültséget, és hosszútávon mindenképpen jobban jársz, mint ha nassoláshoz vagy más káros szokásokhoz menekülnél.

 

6. Használd az erősségeidet!

A sportolók a győzelem felé fordulnak és az erősségeikre koncentrálnak. Segít, ha egy te is készítesz egy bővíthető listát a sajátjaidról! Mi az, ami különösen jól megy? Mi az, ami örömöt ad neked? Az sem baj, ha ezt a listát beteszed a határidőnaplódba és mindig magadnál hordod, hogy emlékeztessen, amikor inadba szállna a bátorságod vagy elhagyna a lelkesedésed. 

 

Szerezd be valamelyik étrenddel összekötött programunkat és használd 1 évig! 30 és 90 napos étrendet használhatsz 1 éven keresztül, attól függ, melyik tagságunkat választod. 

 

Kattints ide és tudd meg a részleteket!