Regisztrálj69404regisztrált tag
HírekVissza
6 ok, amiért a zabpehely az egyik legjobb fitneszkaja

Villámgyorsan összedobhatod, ráadásul sokkal olcsóbb, mint a többi superfood, amikkel egyébként könnyedén felveszi a versenyt. És téged is könnyebbé tesz…

1. Energiát ad a sportoláshoz

A zabpehely csupa olyan tápanyagot tartalmaz, amire intenzív terhelés esetén szüksége van a szervezetednek. Egyél egy tálkával belőle kb. két órával az edzés előtt, és egészen a végéig feltölt komplex szénhidrátokkal. De torna után is szuper fogás tejjel és gyümölcsökkel, mivel feltölti a test üres glikogénraktárait, és növényi fehérjéket, valamint egészséges, telítetlen zsírsavakat biztosít. Emellett szuper magnézium-szállító, így megvéd az izomgörcsöktől és segíti a gyorsabb regenerációt is. 

 

2. Segít a fogyásban is

Ha eddig a kedvenc reggelid mondjuk pirítós volt lekvárral, akkor alaposan feltornáztad a vércukorszinted, ezzel együtt pedig megemelkedett az inzulinszinted is. A cukros-lisztes reggelik csak egy gyors energialöketről gondoskodnak, utána a vércukorszint hamar leesik. Az eredmény: már megint ott állsz a hűtő előtt. A zabpehellyel viszont kivédheted az ingadozást és a falási rohamokat!

 

3. Támogatja az emésztést

A benne lévő ballasztanyagok is segítenek, hogy telítettnek érezd magad. Ezek a rostok megduzzadnak a bélben és felpörgetik az emésztést. Mivel a magas rosttartalmú életeket általában tovább rágjuk, a testednek van ideje, hogy érzékelje a telítettséget.

 

4. Szuper fehérjeforrás

Egy adag zabpehely (50 gramm) 7,5 gramm fehérjét szállít a szervezetnek. Ha ráadásul szintén proteinben gazdag élelmiszerekkel kombinálod (például tejjel), akkor a tested még jobban tudja hasznosítani! A szexi izomzat építéséhez pedig sok fehérje kell!

 

5. És még szépít is…

Mivel tele van B-vitaminnal (többek között az igazi beauty-vitaminnak számító biotinnal), plusz olyan fontos nyomelemeket tartalmaz, mint a réz, a mangán és a cink, már reggel sokat tehetsz az üde kinézetért. Szóval ha beveszed a zabpelyhet a fitneszmenüdbe, fényesebb lesz a hajad, szebb bőröd és erősebbek a körmeid.  

 

6. Gyorsan elkészítheted!

Nagy előnye, hogy ha reggel nem akarsz vele bíbelődni, már előző este is összedobhatod.

Hozzávalók: 50 g aprószemű zabpehely, 150 ml növényi tej, kevés fahéj

Tedd az összetevőket egy jól zárható üvegbe, rázd össze az egészet, aztán tedd be éjszakára a hűtőbe. Egy kanál chia-maggal is turbózhatod! Reggel már csak egy kis friss gyümölcsöt (körtét, almát, banánt) kell beledarabolnod és máris kész a fitneszreggelid!

 

Szerezd be valamelyik étrenddel összekötött programunkat és használd 1 évig! 30 és 90 napos étrendet használhatsz 1 éven keresztül, attól függ, melyik tagságunkat választod. 

 

Kattints ide és tudd meg a részleteket!