Regisztrálj68934regisztrált tag
Pilates Debivel
Vissza
46 perc, Közepes, Pilates, kb. 190-260 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Kovács Debora

Eszközök

szőnyeg, kislabda

Helyettesítő eszköz

törölköző
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 2 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: Egy stresszes nap után szánj egy háromnegyed órát a feszültség feloldására, és a görcsös izmok nyújtására a pilates segítségével. Debi két kollégájával megmutatja Neked, hogy a pilates hogyan segít ebben.
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Pilates
A cél, a megfelelő összpontosítás és figyelem mellett, az egészséges test felépítése, a sérülés kockázata nélkül. A Pilates módszer lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják, melyek az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítését, illetve a tudatos mozgáskultúra, egyfajta testtudat kialakítását célozzák. A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét.