71.848regisztrált tag

Zsírégető edzés Krisztával 2.

53 percedzésidő
Zsírégetőtípus
Közepeserősség
320-450felhasznált kalória*
Nézz bele az edzésbe
Regisztráció
Eszközök: szőnyeg, kézi súlyzó
Helyettesítő eszköz: törölköző, 2db fél literes palack vízzel megtöltve
Tipp: 
Kriszta folytatja a zsírégető edzést! A második edzés hasonló intenzitással küzd a zsírpárnák ellen. Mindenkinek ajánljuk!
Videó letöltése...
A videó lejátszásához Bérlet vásárlása szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.
Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.
Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.
Az aerobic típusú órákat nagy számban olyan hölgyek látogatják, akiknek a célja a meglévő zsírszövet csökkentése, a fogyasztás. A rendszeres aerobik tréning lehetőséget ad e cél elérésére. A szervezet, 45 - 50 perc kis, közepes intenzitású mozgás után a munkavégzéshez szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban szükséges tartani, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását. Ennek megvalósulásáért szükséges a tréning során többször a pulzusszám ellenőrzése. Pulzusmérő órák segítségével az egyén optimális terhelése érhető el, ami pontos visszajelzést ad a résztvevők aktuális állapotáról. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát is tartalmazhat.

Csatlakozz most és kezdd el!

Regisztrálj itt!

Használd bármilyen eszközön

otthon, útközben, nyaraláskor, munkaszünetben... eddz amikor és ahogyan szeretnél