71.848regisztrált tag

Torna az irodában 6.

17 percedzésidő
Erősítőtípus
Könnyűerősség
50-90felhasznált kalória*
Nézz bele az edzésbe
Regisztráció
Eszközök: szék, szőnyeg
Helyettesítő eszköz: szék, szőnyeg
Tipp: 
Kicsit hosszabb (far, hasizom) edzés, amit az irodában is elvégezhetsz, hiszen kb. 10 percet vesz igénybe. Minden ülőmunkát végző alkalmazottnak jár óránként 10 perc pihenő. Azalatt mozgasd át magad.
Videó letöltése...
A videó lejátszásához Bérlet vásárlása szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.
Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.
Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.
Mint ahogy a neve is jelzi, ez az óratípus erősítésre, a jó kondíció megszerzésére szolgál. A terhelés állóképesség fejlesztő hatása mellett az intenzitástól függően zsírégető hatású is lehet. Az erősítő óra folyamán különböző izomcsoportokat mozgatsz meg és célirányos gyakorlatokat végzel azok erősítésére. Igyekezz helyesen végezni a gyakorlatokat, hogy azok a megfelelő hatást érjék el, és a terhelt izomcsoport a lehető legjobban fejlődjön. Természetesen ha kezdő vagy, esetleg újrakezdő, ne a legnehezebb órát válaszd. Ajánlott az könnyebb, vagy közepes erősségű edzésekkel indulnod, és esetleg azok közben is kicsit többet pihenned. Ügyelj a fokozatosságra.

Csatlakozz most és kezdd el!

Regisztrálj itt!

Használd bármilyen eszközön

otthon, útközben, nyaraláskor, munkaszünetben... eddz amikor és ahogyan szeretnél