Regisztrálj69119regisztrált tag
IngyenesBemelegítés
Vissza
5 perc, Könnyű, Stretching, kb. 0-0 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Kovács Attila

Eszközök

nincs

Helyettesítő eszköz

nincs
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 0 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: Mindenkinek, akinek több bemelegítésre van szüksége egy óra elkezdése előtt. Attila tetőtől talpig átmozgat ezalatt az 5 perc alatt.
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Stretching
Az óra célja az izomzat rugalmasságának megtartása, az izom megrövidülésének megakadályozása, testtudat ébresztése, a hajlékonyság növelése, amelyet nyújtó és lazító gyakorlatok végzésével érünk el. Rendszeres edzés mellett szinte kötelező a nyújtás a sérülések elkerülése érdekében. Ez azt jelenti, hogy nyugodtan elvégezhetsz egy streching (nyújtó) órát, egy komolyabb erősítő, alakformáló, vagy zsírégető óra után. Bár minden óra végén van egy általános nyújtás, de a speciális streching, egész testre kiterjedő nyújtó gyakorlatokkal szolgál számodra.