Regisztrálj71739regisztrált tag

Baba-Mama torna (együtt a gyerekkel)

35 percedzésidő
Fitt Mama tornatípus
Közepeserősség
210-260felhasznált kalória*
Nézz bele az edzésbe
Regisztráció
Eszközök: szőnyeg
Helyettesítő eszköz: törölköző
Tipp: 
A baba-mama torna segít az anyukáknak újra formába lendülni, mégpedig úgy, hogy közben a gyereket is bevonjuk a mozgásba, ezzel még jobban erősítve a baba és a mama közötti egyébként is szoros kapcsolatot.
Videó letöltése...
A videó lejátszásához Bérlet vásárlása szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.
Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.
Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.
A terhesség alatti torna nagyon fontos, hiszen hozzásegít a könnyebb, rövidebb vajúdáshoz és szüléshez, segíti a szülés utáni regenerálódást, és hamarabb visszanyerhető a kívánt fizikai állapot.
Az áldott hónapok alatt a nők gerince, hátizmai, ízületei és szinte az egész teste fokozott igénybevételnek van kitéve, ezért fontos a rendszeres mozgás. A speciálisan kismamáknak kialakított gyakorlatok segítségével csökkenthetők a panaszok, melyek a kicsi kihordása közben felmerülnek. Fontos még, hogy olyan izomcsoportok is erősítésre kerülnek, amelyeknek a szülés közben lesz fontos szerepük (gát, medence, gerinc izmai). Nem beszélve a légző gyakorlatokról, amik szintén a könnyebb szülést segíthetik elő. A rendszeres mozgás csökkentheti még a depressziót, a stresszt, szorongást is, amik gyakori problémák a kismamák esetében.

Csatlakozz most és kezdd el!

Regisztrálj itt!

Használd bármilyen eszközön

otthon, útközben, nyaraláskor, munkaszünetben... eddz amikor és ahogyan szeretnél