72.015regisztrált tag

30/15 köredzés - 6 gyakorlat 3 körben - harmadik rész

26 percedzésidő
Erősítőtípus
Közepeserősség
250-300felhasznált kalória*
Nézz bele az edzésbe
Regisztráció
Eszközök: Szőnyeg, kézi súlyzó
Helyettesítő eszköz: Törölköző, vizespalack
Tipp: 
A 6 gyakorlat, amit Andi ebben az edzésvideóban összerakott Neked: guggolás állig húzással, féltérden törzshajlítás, egyik láb, másik láb, guggolás térdemeléssel, váltott lábfejérintés, felülés törzsfordítással. 30mp munka, 15mp pihenés.
Videó letöltése...
A videó lejátszásához Bérlet vásárlása szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.
Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.
Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.
Mint ahogy a neve is jelzi, ez az óratípus erősítésre, a jó kondíció megszerzésére szolgál. A terhelés állóképesség fejlesztő hatása mellett az intenzitástól függően zsírégető hatású is lehet. Az erősítő óra folyamán különböző izomcsoportokat mozgatsz meg és célirányos gyakorlatokat végzel azok erősítésére. Igyekezz helyesen végezni a gyakorlatokat, hogy azok a megfelelő hatást érjék el, és a terhelt izomcsoport a lehető legjobban fejlődjön. Természetesen ha kezdő vagy, esetleg újrakezdő, ne a legnehezebb órát válaszd. Ajánlott az könnyebb, vagy közepes erősségű edzésekkel indulnod, és esetleg azok közben is kicsit többet pihenned. Ügyelj a fokozatosságra.

Csatlakozz most és kezdd el!

Regisztrálj itt!

Használd bármilyen eszközön

otthon, útközben, nyaraláskor, munkaszünetben... eddz amikor és ahogyan szeretnél