Regisztrálj68934regisztrált tag
Iron Box Tabata (mellizom, tricepsz)
Vissza
30 perc, Közepes, Tabata, kb. 190-260 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Szalka Andrea

Eszközök

szőnyeg, és ne felejts el inni edzés közben

Helyettesítő eszköz

törölköző
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 1 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: 20 másodperces terhelések, és 10 másodperces pihenések váltogatják egymást ezen az edzésen. Tarts Andival, és próbáld ki, milyen kellemes egy félórás Tabata edzés!!
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Tabata
A Tabata segítségével a nagyobb izomcsoportokat dolgoztathatod meg. Viszonylag kis időráfordítással érhetsz el nagyon komoly eredményeket. Fejleszti az állóképességedet és tónusosabbá teszi az elsatnyult testet! A Tabata lényege, hogy egy gyakorlatból nyolc, 20 másodperces sorozatot kell végezned 10 másodperces pihenőkkel megszakítva. Az intenzív szakaszokat maximális terheléssel végezd! A pihenő pedig majdnem mindig teljes. Nagyon figyelj, hogy a levezetést és a nyújtást ne hagyd ki.