FORMABONTÓ program - Szuper forma

Edzésinformációk

4 hét
Heti 3 alkalom
Közepes

A program célja

Tudjuk, hogy változtatni kell. Még talán azt is, hogyan. De a mindennapi rohanás mellett egyszerűen nem tudjuk magunkat annyira motiválni, este az egész napi robot, vagy reggel a mindennapi küzdelmek előtt eddzünk egyet, tegyünk önmagunkért. Levesszük ezt a terhet rólad! Mi megtesszük helyetted és végig viszünk az úton. Lehet neked az edukációs tartalmak adják majd a töltetet, de az is lehet az edzés visz végre magával. Mindegy is. A lényeg, vágj bele velünk!

Live edzések és tartalmak

Live edzések és tartalmak

Tippek

☝️ CSAK NAPI 30 PERC (Nincs utazás, extra dolgok, csak az edzés❗) ☝️ VÁLTOZATOS (5 edző, heti 3 edzés, ebből 1 LIVE❗) ☝️ FESZESÍTŐ ÉTREND (Profin összerakott, speciális étrend❗) ☝️ EDZÉSNAPLÓ (Hogy ne veszítsd el a fonalat❗) ☝️ KÖZÖSSÉG, AMI MOTIVÁL❗ Januárban az első pont a fogadalmaid között úgyis az lenne, hogy (újra) elkezdeni edzeni… Miért várnál addig? Vágj bele most, és a fogadalmak listáját kezdheted újévkor egy óriási pipával! ✔ 👉 Nevezz be a 4 hetes Szuper Forma programba!

Szükséges eszközök

súlyzó, gumiszalag, szőnyeg, kettlebell, step

A program edzései

Erősítő edzés#1

Erősítő edzés#1

31:50 perc

Erősítő edzés

Közepes

180 - 220 kalória

Szuper forma súlyzós LIVE edzés#1

Szuper forma súlyzós LIVE edzés#1

50:59 perc

Erősítő edzés

Közepes

250 - 350 kalória

Pilates#2

Pilates#2

35:55 perc

Pilates

Közepes

120 - 160 kalória

Erősítő edzés#2

Erősítő edzés#2

38:20 perc

Erősítő edzés

Közepes

200 - 250 kalória

Pilates#3

Pilates#3

31:40 perc

Pilates

Közepes

140 - 180 kalória

Zsírégető edzés#2

Zsírégető edzés#2

36:25 perc

Zsírégetés

Közepes

200 - 250 kalória

Alakformáló edzés#1

Alakformáló edzés#1

32:05 perc

Alakformáló

Közepes

180 - 220 kalória