Regisztrálj67452regisztrált tag
HírekVissza
5 ok, amiért nagyon fontos a popsi(d) edzése

Ha nem akarsz lesérülni, ha szeretnéd, hogy sportbeli teljesítményed javuljon, ha egész nap az íróasztal mellett ülsz, vagy ha nem vagy elégedett az alakoddal, neked is popsira kell gyúrnod.

Szóval, miért is fontos a farizomra edzened? Nem, nem (csak) azért, mert a férfiak többsége odavan érte.

 

A fenekünket a test egyik legnagyobb – sokak szerint a leglátványosabb – és legmeghatározóbb izomcsoportja (a nagy, a középső és a kis farizom) formázza, ami még a futóknál is gyenge lehet, főleg ha nem futnak sprinteket. Teljesítménye szinte az összes mozdulatunkban szerepet játszik: core-izomként stabilizálja a törzset, együtt dolgozik az elülső- és hátsó combizmokkal, valamint a comb külső oldalán végigfutó, a térd alatt tapadó – igen sérülékeny – IT-szalaggal is kapcsolatban áll.

 

Ebben a modern, ülő életmódhoz szokott világunkban se a futómozgás, se a gyaloglás nem elég az edzéséhez, szerencsére a FitVideók között számos tréninget találsz, ami a farizmokat erősíti.

 

A megerősödött farizom…

1. korrigálja a testtartásod.

2. javítja teljesítményedet bármilyen sportot is végzel.

3. megvéd a sérülésektől (a hát-, a csípő- és a térdfájdalmaktól).

4. növeli a test kalóriaégető potenciálját.

5. csinosabbá tesz (na jó, tényleg!).

 

Egyet viszont sose felejts el, nyújtsd le mindenképp a farizmot az erősítése után!

 

Edzések, amik kifejezettem erre a területre fókuszálnak. PRÓBÁLD KI ŐKET!

 

Szuper POPSID és COMBOD lesz      COMB és POSI 40 percben  

 

Has-láb-derék-popsi Anditól            COMB - POPSI Krisztával 2.

 

Comb, popsi, hasizom komplex       COMB-POPSI Krisztával

 

 

Csatlakozz ÉLETMÓDVÁLTÓ programunkhoz!